Narodowy Program Promocji POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ma na celu zintegrowanie środowiska ludzi przedsiębiorczych poprzez zapewnienie różnych form współdziałania, wymiany doświadczeń oraz wspierania i rozwoju firm oraz osób aktywnie uczestniczących w życiu gospodarczym naszego kraju.
Narodowy Program Promocji POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ to:
• budowanie innowacyjności i konkurencyjności sektora MSP
• kojarzenie biznesowe
• promocja osiągnięć i dokonań firm zarówno w kraju, jak również poza granicami
• kreowanie wizerunku firm pomoc firmom w zakresie prowadzonej działalności
• nawiązywanie współpracy i wymiana doświadczeń
Narodowy Program Promocji POLSKA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Uczestnictwo w Programie to:
- Nowe kontakty biznesowe
- Doradztwo finansowe i prawne
- Pakiet Internetowy
- Działania promocyjne i wizerunkowe
W ramach Narodowego Programu Promocji Polska Przedsiębiorczość realizowane są projekty
Celem Programu jest kreowanie i umacnianie etycznych norm oraz standardów jakości w obszarach przedsiębiorczości, samorządu, instytucji oraz w ochronie zdrowia.
W ramach Programu realizowane są dwa projekty