Oferty członków
Szanowni Przedsiębiorcy,
w dobie kryzysu zatrudnienia członek naszej Federacji oferuje Państwu pomoc.
Pracownicy Na Czas sp. z o.o. – Agencja Pracy Tymczasowej działając na terenie całego kraju rekrutuje pracowników fizycznych dla wszystkich branż.
Specjalnie dla członków Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i Pracodawców Przedsiębiorcy.pl – Agencja gwarantuje 10% rabatu na swoje usługi.
MISJA FIRMY:
Odpowiadać na potrzeby naszych klientów adekwatnie do ich powstawania.
Pracownicy na Czas sp. z o.o. to Agencja pracy tymczasowej. Pracuje również na zasadach outsourcingu procesów.
– 5 lat w branży,
– Ponad 3000 zrekrutowanych pracowników,
– Oddziały własne w Gruzji, Ukrainie, oraz partnerskie w Nepalu i Indiach,
– Obsługa średnich i dużych firm,
– Profesjonalni menedżerowie zarządzający.
Doświadczenie/realizacje
Agencja dostarcza pracowników do:
– działów produkcyjnych, na linie produkcyjne
– magazynów,
– obsługi sklepów internetowych,
– kompletowania zamówień.
Obsługiwane branże:
– odzieżowa ( pakowanie, obsługa dostaw)
– meblowa ( tapicerzy, stolarze, szwaczki)
– logistyczna – fulfillment ( pakowanie zamówień)
– obuwnicza ( magazynier, konfekcjoner/pakowacz)
– spożywcza ( wędliniarz, pracownik produkcji)
– budowlana (malarz, szklarz, zbrojarz)
– motoryzacyjna (spawacz, ślusarz w dziale produkcji podwozi do przyczep)
Jak firma obsługuje klientów:
– Przyjęcie zamówienia/podpisanie umowy, zapoznanie się z potrzebami i specyfiką pracy,
– Organizacja zakwaterowania oraz transportu,
Proces rekrutacji:
– 1-3 tygodni pracownicy niewykwalifikowani,
– 1-2 miesiące pracownicy kwalifikowani,
– Wdrożenie ok 2-4 tyg. (powołanie koordynatora)
– Zbudowanie pierwszego zespołu (sprawdzenie efektywności/wydajności, zmniejszanie fluktuacji)
– Etap stabilizacji zespołu (zapewnienie ciągłości funkcjonowania zbudowanego zespołu, stała rekrutacja pracowników rezerwowych/uzupełniających, maksymalne ograniczenie fluktuacji)
Menedżerowie zarządzający, kompetencje:
Profesjonalne podejście z głębokim zrozumieniem procesów oraz funkcjonowania przedsiębiorstw. Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowniczymi
Krystian Drymer MBA https://www.linkedin.com/in/krystian-drymer-875475198/
Doświadczenie w działach sprzedaży na każdym stanowisku a także udział we wdrożeniach TQM, Six Sigma, Lean Managment. Pasjonat „Teorii ograniczeń” dr Eliyahu Goldratt’a
Barbara Uzunowa-Drymer MBA https://www.linkedin.com/in/barbara-uzunowa-drymer-3717632/
Wieloletnia praktyka w obszarze marketingu międzynarodowego oraz finansów międzynarodowych. Umiejętność zarządzania strukturą rozproszoną.
Agencja gwarantuje:
– Profesjonalną obsługę, głębokie zaangażowanie zarówno na etapie wstępnym jak i (lub zwłaszcza) po okresie wdrożenia zespołu,
– Stały nadzór nad zespołami pracowników u klienta dzięki powołaniu menedżerów liniowych,
– Stały kontakt z klientem w celu eliminacji błędów oraz ograniczeń zespołu,
– Budowanie motywacji pracowników,
– Szkolenia zespołu pracowników podnoszące motywację, zrozumienie procesów, dbanie o wydajność na każdym etapie współpracy.
– Kontrole wdrażanych procedur oraz nieustanne ich doskonalenie.
– Opiekę nad pracownikami poza godzinami pracy.
– Wsparcie pracowników po godzinach pracy pozwalające na większy poziom asymilacji społecznej co ma istotny wpływ na umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole.
Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z Dyrektorem – Panem Krystianem Drymerem:
Krystian Drymer
COO
Pracownicy na Czas Sp. z o.o.
ul. Stefana Batorego 24
96-100 Skierniewice
Tel.: +48 664 28 17 11
www.pracownicynaczas.pl